آخرین اخبار
کد مطلب: 146983
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري ؛
تصويب ۹۰ ميليارد تومان براي ۱۸ طرح تعاوني در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1401/08/18
نمایش : 309
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري با اشاره به تصويب ۹۰ ميليارد تومان براي ۱۸ طرح تعاوني در استان گفت: ۱۳ تعاوني دهياران و يک تعاوني شهرستاني در استان تاسيس شده است و طرح آزمايشي تعاون‌شهر در 2 شهر راه‌اندازي مي‌شود.
به گزارش سلام لردگان؛ محسن مولوي صبح امروز در ديدار مديرکل تعاوني‌هاي خدماتي وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعي با معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار گفت: ۶۴ درصد تعاوني‌هاي استان فعال هستند، ۲۳ درصد تعاوني‌هاي فعال در حوزه‌ خدمات است که اکثراً در بخش بهداشت و درمان و حمل و نقل فعاليت مي‌کنند.

مديرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري افزود: در سفر مديرکل تعاوني‌هاي خدماتي وزارتخانه سعي شد تعاوني‌هاي داراي مشکل شناسايي و در رفع مشکلات اقدام شود و به تعاوني‌هاي پيشران اقتصادي در استان کمک شود.

مولوي با اشاره به بازديد از تعاوني‌هاي استان افزود: ۱۳ شرکت تعاوني‌ دهياران در استان تشکيل شده که هر ۷ دهيار مي‌توانند يک تعاوني تأسيس کنند که در پيشرفت منطقه بسيار موثر است، در خانميرزا اولين تعاوني شهرستاني راه‌اندازي شده‌ و تعاوني بعدي در بروجن در حال راه‌اندازي است که اين مهم کمک بيشتر فرمانداران را مي‌طلبد.
 
وي با اشاره به تصويب ۹۰ ميليارد تومان براي ۱۸ طرح تعاوني عنوان کرد: در لردگان و فارسان به صورت آزمايشي در حال راه‌انداري تعاون‌شهر هستيم و با بنياد علوي براي تعاون روستايي ميانکوه شهرستان اردل تفاهم‌نامه امضا کرده‌ايم.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان با اشاره به اينکه ۱.۵ ميليارد تومان از اعتبار اشتغال روستايي و عشايري براي پسته‌ کوهي اختصاص پيدا کرد، تشريح کرد: بازديدي از مرکز نوآوري بخش تعاون استان که اخيراً افتتاح شده نيز انجام‌ شد که از رويکردهاي جديد دولت سيزدهم براي هدايت مردم به صورت دانش‌بنيان به سمت تشکيل تعاوني و مشاوره بر اساس زيست‌بوم‌ها است.

انتهاي پيام/ 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس